woensdag 16 februari 2011

Excuses

Langs deze weg wil ik het bestuur, mijn team en alle ouders mijn oprechte excuses aanbieden voor het feit dat ik deze minister van onderwijs vorige week de hand heb geschud en de school heb rondgeleid.

Ik schaam me diep na de vertoning van vandaag waarin ze nietsontziend, kil en zonder enig mededogen de bezuinigingen op het speciaal onderwijs doorvoert.

Schande, een land als het onze onwaardig en nog erger... een partij als het CDA onwaardig. Daar is ze lid van, en dit kan helemaal niet
Toonbeeld van hypocrisie!

3 opmerkingen:

  1. Elmira, leerkracht ZMLK moeder van Fien met down16 februari 2011 om 21:06

    Allemensen, wat een farce was dat vorige week!! Je hoeft jezelf niks kwalijk te nemen hoor baas. Je hebt het uit goede wil iig geprobeerd om haar een eerlijk en reeel beeld van het speciaal onderwijs te geven. Beetje jammer dat ze het niet meeneemt in haar beleid.. Laten we hopen dat de verkiezingen de goede kant opgaan. Ik weet iig wat ik niet ga stemmen: VVD en CDA. Die andere partij kwam sowieso al niet in me op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leek inderdaad zo'n goed idee om haar de school binnen te laten!!
    Ik ga morgenmiddag met een aantal collega's naar Den Haag naar de manifestatie want we geven niet op! En...om half 11 laten we met alle scholen van Auris ballonnen op met als thema :
    Alle expertise verdwijnt in het niets !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste boze gefrustreerde baas,

    Een bekentenis:
    ik heb al een paar dagen niet op wijzijnverbijsterd gekeken. Soms heeft een mens (lees een juf) even rust nodig. Ik kijk nu na een ontspannen en onbezorgd weekend naar de site. En allemachtig, wat komt deze binnen! Mevrouw Bijsterveld met haar tengels, letterlijk en figuurlijk aan mijn Eliyano! Hoe schijnheilig kun je zijn?
    Hoe ik het ook probeer, ik snap er nog steeds niets van!

    Alie

    BeantwoordenVerwijderen