maandag 28 februari 2011

Respect!

Als laatste bijdrage van vandaag wil ik toch met een positief geluid eindigen.

Op dit blog hebben we al aandacht gegeven aan het mooie initiatief van Daan voor zijn zusje Sabine en alle andere kinderen in het speciaal onderwijs en kinderen die een extra begeleiding behoeven om zich ten volle te kunnen ontplooien.
Vandaag was Daan zelfs met zijn vader naar Amsterdam afgereisd om zijn stem te laten horen tijdens de manifestatie.

Wij van wijzijnverbijsterd kunnen alleen maar een heel diepe buiging maken voor zoveel liefde en inzet.

Daan, respect!

7 opmerkingen:

  1. En na afloop in de KFC vroeg Daan zich af of het leuk zou zijn om later de politiek in te gaan... (zelf wilde ik altijd baas van de botsauto's worden, wat is er fout gegaan?!?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elmira, leerkracht ZMLK moeder van Fien met down28 februari 2011 om 23:22

    Mega goed gedaan! Laat m maar lekker de politiek ingaan, hij kan het nog ver schoppen met zulke acties. Baas van de botsauto's kan altijd nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een kanjer, en maarten ook complimenten dat je je zo inzet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Daan, ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe trots ik op je ben. Ik hoop zo dat ze in Den Haag jouw actie en inzet serieus nemen.
    Liefs Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daan, je bent geweldig, heb N...(je weet wel wie ik bedoel :)) al aangeraden om later maar met jou te trouwen haha, maar nu wil ze nog even met Orlando Bloom trouwen jammer genoeg :-))
    Van mij mag ze met jou trouwen hoor: Een betere schoonzoon kan je je volgens mij niet wensen ! Alweer een dikke duim verdiend jongen !

    BeantwoordenVerwijderen