maandag 21 februari 2011

Soms zegt een foto genoeg !

4 opmerkingen:

  1. was dit voor of tegen?? ik vertrouw de hele regering niet meer..wie nou voor is of tegen de bezuiningen, ze zitten allemaal onder dezelfde hoed, een hoed voor tegenstrijdigheden en geen echt gevecht van degene die het niet wilden..praten vullen geen gaatjes zei mijn vader vroeger altijd..op de barricaden staan wel..waar zijn de vroegere barricaden dan?? de krakers konden en kunnen er wat van..letterlijk..misschien wordt er dan nog naar ons gewone mensen geluisterd..wij als ouders van kinderen op het speciaal onderwijs moeten als barricaden dienen voor die kinderen die zich niet kunnen laten horen..omdat ze voor de regering niet belangrijk zijn, omdat ze te snel en te makkelijk monddood kunnen worden gemaakt..niet beseffend dat juist deze groep dondersgoed voelt als ze in een hoek worden getrapt..ze zijn niet gek..dat is onze regering al..stapelgek..en daar moeten wij mee leven..de schaamte voorbij..DAT is onze ''regering'' moeten we dat nu echt nog serieus nemen??...ikke niet, ik?? ik schaam me dood om nederlander te zijn en dan nog te moeten gaan stemmen..om je dood te lachen...alleen is het lachen voorbij..nee..het is te triest voor woorden..en dat noem je dan regering...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gevoel van schaamte, dat heb ik nou ook. Hoe hard ik het ook probeer, het lukt mij gewoon niet om er ook maar iets van te begrijpen. Echt niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. T.a.v. de eerst anoniem: in dit geval is het duidelijk. Vóór deze bezuinigingen zijn VVD, CDA en PVV. De SGP is een zeer onduidelijke pion in het spel. Wil je echt dat deze bezuinigingen geen doorgang vinden dan moet je toch voor een oppositie-partij kiezen: van links tot midden. CU, Partij voor de Dieren, GroenLinks, SP, PvdA, of D'66 dus op 2 maart! En stel niet dat het niet uitmaakt, "of je nu door de hond of de kat gebeten wordt". Feit is dat met een rechtse coalitie ALTIJD de zwakkeren gepakt worden: ziek, gehandicapt, oud, jong, minimum loon, etc., etc..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elmira, leerkracht ZMLK moeder van Fien met down21 februari 2011 om 22:32

    Geen woorden, maar daden!!

    BeantwoordenVerwijderen