dinsdag 8 februari 2011

Antwoorden(?)

Nou wil je als verbijsterde baas natuurlijk ABSOLUUT NIET worden geassocieerd met Ton Elias. Hij heeft bij de NOS gewerkt en heeft de pers voorgelicht over verzekeringen.
Maar ja, iemand moet boven zijn foto staan, en daarom offer ik me maar op.
Ik doe het met pijn in mijn hart en met lood in mijn schoenen, maar het moet.

"Waarom?", hoor ik u denken (en dat is ook wel weer een hele prestatie van mij). Ik ben u nog de antwoorden schuldig op de vragen die ik gisteren heb gesteld. Ik zal dan ook nu de antwoorden geven.
Belofte maakt schuld, en al vergeet Mark bijvoorbeeld vaak zijn beloftes, ik niet!

Aangetekend moet wel worden dat ik het jammer vind dat de goede antwoorden niet zijn gegeven.

Vraag 1 was: Wat is de verbijsterde baas als hij wordt aangehouden door de politie?

>>> "HET VERBIJSTERDE HAASJE" natuurlijk

Vraag 2 was: Wat zegt CHE als hij wordt aangehouden achter het stuur van zijn auto?

>>> " MAAR IK HEB HELEMAAL GEEN RIJBEWIJS" natuurlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten