woensdag 1 juni 2011

VAN GOD LOS


Het wordt steeds duidelijker dat dit neoliberale stelletje mislukte regeringsminkukels volledig van god los is.

Wij van wijzijnverbijsterd wisten het al van Marja, maar het wordt steeds duidelijker dat de plannen onthutsend, absurd, desatreus, aanstootgevend en onvoorstelbaar ASOCIAAL zijn. Ook onze leerlingen zullen WEER worden gepakt, en dat is al de vierde keer.

Lees HIER de desastreuze plannen van die dame met het dubbele paspoort (dat mag van de PVVD met de dubbele moraal). Grote vraag is natuurlijk: waar is Mark met zijn GROTE WOORDEN? Luister HIER, HIER, en HIER.

Bedankt, stelletje losers, pak vooral de zwaksten nog een keer.

4 opmerkingen:

  1. full time werken
    fulltime knokken voor je kind
    niet de broers en zusjes vergeten
    oh ja mn huis schoon, en mn geldzaken op orde
    een partner? helemaal geen tijd en energie voor
    en mezelf ??...
    als mijn kind zelfstandig kan worden en onder begeleiding een beroep kan leren..misschien kom ik dan eens aan de beurt.
    Dank zei het engelen werk van de begeleiders die ik uit het PGB betaal, dank zei het speciaal onderwijs, dank zei de individuele trajecten kan ik met mijn zoon aan een toekomst werken. voor hem. voor zijn geluk en zelfstandigheid. kwetsbaar en toch overleven in een harde maatschappij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De geschiedenis heeft helaas al te vaak geleerd dat je van ultra-rechtse partijen, als de VVD en de PVV, niet veel meer kan verwachten dan dat de zwakkeren in de samenleving worden gepakt ten faveure van de "superieuren".
    Wat mij echter het meest verbijsterd is dat dit beleid tevens gedragen wordt door de partijen met de bijbel, het CDA en nu ook de SGP.
    Alhoewel niet meer belijdend ben ik van gereformeerde huize. En is mij altijd wijs gemaakt dat Jezus juist op kwam voor de zwakkeren en minst bedeelden. De vraag is dan ook "Wat zou Jezus vinden van dit beleid?" En wordt het niet eens tijd dat deze schijnheiligen er eerlijk voor uitkomen dat ze het principe van naastenliefde al lang hebben verruild voor het recht van de sterkste?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas, er is besloten, zie volgende link:
    http://www.nu.nl/politiek/2530218/kabinet-snijdt-in-persoonsgebonden-budget.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag massaal reageren op alle sites die berichten over de PGBmaatregel, bijv. op trouw.nl!
    http://www.trouw.nl/tr/nl/4500/Politiek/article/detail/2440487/2011/06/01/Flinke-maatregelen-Persoonsgebonden-Budget.dhtml

    BeantwoordenVerwijderen