maandag 11 april 2011

Blijf met je handen van het onderwijs van mijn kinderen af!!!

"Marja, (ik kan beste niet eens meer over mijn lippen krijgen)
Passend onderwijs heet het toch hè, de nieuwe beweging waar je al je handtekening onder zette voordat je überhaupt wist waar je het over had. Het bewijs is alleen maar meer geleverd met de brief van Kelly (ZML leerling uit Brabant) en jouw reactie daarop, je moest je schamen.
Dit kind wat zo haar best deed om uit te leggen wat het voor haar betekende als jouw idee zou worden uitgevoerd, zo'n antwoord terug te knallen."


Zo begint het verhaal Anne Meren. Het verhaal staat op een collega-blog, en je kunt het HIER lezen.

Wat is de impact van verhalen van ouders toch altijd onvoorstelbaar groot.
En wat is het een schande dat zelfs die verhalen de politiek niet tot inkeer brengen.
Zelfs het CDA niet.

5 opmerkingen:

  1. Elmira, leerkracht ZMLK moeder van Fien met down11 april 2011 om 08:36

    Jeetje wat een verhaal zeg!! En dan doorgaan met bezuinigen?? Hoe kun je je ogen zo in je zak hebben zitten?
    Om gek van te worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst wat fijn dat jullie nog een gezellig gezin zijn, ik geloof het direct want met zoveel verdriet word je hecht en sterk en leer je snel genoeg wat echte waarde heeft in het leven.
    Goed ook dat je je verhaal hebt gedeeld met ons. We gaan het nu door twitteren in de hoop dat zoveel mogelijk mensen het zullen lezen.

    Je staat niet alleen, al zal dat misschien wel eens zo voelen ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samen staan we sterk;daar geloof ik nog steeds in. En elke dag is weer een nieuwe dag van de rest van het leven. Voel je gedragen door alleen al het zonnetje dat speciaal voor je schijnt vandaag............
    Liefs van Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in 1 woord een kei goede brief zeg!! mijn complimenten!!
    het mag echt niet gebeuren dat er word bezuinigd op speciaal onderwijs, zoiezo het hele onderwijs niet!!

    mvg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel duidelijk verhaal!erg jammer dat waarschijnlijk de 2de kamer meer bezig is met zoveel mogelijk geld terug te winnen ipv zich bezig houden met de menselijke kant

    waar gaan er naar toe! ik vind het verschrikkelijk en erger me ontzettend....ben zelf ook moeder van een cluster 4 kindje

    BeantwoordenVerwijderen