vrijdag 4 februari 2011

Strijdlied (I)

Er wordt al flink gesleuteld aan leuzen en strijdliederen voor de manifestatie op 9 februari in Nieuwegein

De onderstaande tekst kan gezongen worden op de melodie van de Nederlandstalige hit "Rosanne" van Nick en Simon

Refrein:
Zeg Rutte, ik weet dat er heel veel centen zijn
Voor een vliegtuig, een missie en Betuwelijn
Maar die centen die komen bij ons vandaan
Met de scholen scholen scholen scholen is ’t gedaan

Ik dacht echt je zei terecht onze kinderen zijn echt
zo belangrijk als iedereen zegt
Ik keek maar toe hoe jij ons in verwarring bracht
Beste Mark, ‘k had van jou heel iets anders verwacht

Refrein:
(ALLEMAAL!!)

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Lied! Goed gedaan Het is werkelijk van de zotte....wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!

    Teken dan ook onze oproep , geld is echt heel belangrijk, maar de menselijkheid ook

    http://www.onzekinderenzijndetoekomst.nl/christoffelappel.php

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!!!! Ik ben dr klaar voor om het woensdag uit volle borst te zingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb 1 opmerking: waarom in 'shemelsnaam Nieuwegein, en niet gewoon den Haag???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER gedaan!! Hopelijk haalt t wat uit woensdag en wordt er echt eens een keer geluisterd naar mensen uit het veld... In plaats van alles achter een buro te verzinnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen