zondag 6 februari 2011

Reacties (I)

Op de zeepkist!
We merken aan de verschillende reacties op onze artikelen dat meer mensen hun verhaal hier kwijt willen.

Daarom hieronder enkele bijdragen.

Linda, moeder van een dochter met hersenletsel, schrijft:
Ik heb er geen woorden voor, of toch wel?

"Alle jongeren hebben we keihard nodig om te werken aan ons land"
"En het laatste wat ik als politicus doe is de gevolgen van de crisis afwentelen op de mensen die zo zwak staan"
"Dat wij de begeleiding van ernstig gehandicapte kinderen weghalen is ONDENKBAAR"
"De VVD gaat NOOIT, ik herhaal NOOIT de rekening neerleggen bij degene die het schild van de zwakken (de overheid) het hardst nodig hebben."

Zijn zomaar een paar uitspraken van prominente politici (minister president, minister van onderwijs) die nu bedacht hebben dat je wel 300 miljoen kan bezuinigen op passend onderwijs.
Ik ben boos, woedend en woest om zoveel onrecht en kiezersbedrog.
Nu was ik zowiezo al geen fan van dit kabinet, omdat ik in de overtuiging ben dat liberalen nooit uit naastenliefde of patriottisme in de regering willen. Maar naïef als ik was dacht ik niet dat ze het in hun botte hersens zouden halen om met zo´n plan te komen.
Als nou eens wat meer mensen het woord MISDADIG gaan gebruiken, in plaats van 'teleurstellend', of 'verdrietig', dan krijgen mensen misschien eens de ware aard van personen als mevrouw het spoor Bijsterveld te zien. OPRUTTEN!


De familie de Klerk schreef het volgende:
Beste mensen,
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat we kinderen met een beperking / handicap in de kou laten staan!!!!!
Kinderen zijn toch onze nieuwe generatie !!!
Dus onze toekomst.

Ik ben zelf vader van een zoon met ADHD / Autisme / epilepsie en een forse ontwikkelingsachterstand.
Tevens is het vermoeden dat onze 2e zoon dit ook heeft maar deze is nog te jong om dit te onderzoeken.

Ik ben nu al een paar jaar bezig met deze onderwerpen en overal loop je tegen problemen aan.
Medicijnen worden NIET vergoed.
Hulp is alleen mogelijk als je niks meer kunt. (anders ben je nog te goed )
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Hoe kan het dat we in een land als Nederland alles regelen voor verslaafden,asielzoekers,autochtonen,gastarbeiders en criminelen.
Terwijl we kinderen die de hulp echt nodig hebben volledig aan hun lot overlaten !!!!!
Denk hier bij ook aan de ouders die zelf 24 uur per dag zorg geven en dit het gehele jaar !!!!
Je werkt je letterlijk over de kop om alles rond te krijgen en alles te betalen.
Hebben wij als ouders ook nog recht op leven ????????

Wie zorgt ervoor dat onze kinderen straks veilig kunnen leven.
Kijk maar in de media hoeveel deze groep kinderen misbruikt worden in welke vorm dan ook.
En als dank voor hun beperking krijgen ze nu van ons kabinet een klap recht in het gezicht en tevens de ouders ook !!!!

DIT LATEN WE TOCH NIET GEBEUREN !!!!!!!!

Steun ons met deze problematiek wij hadden graag ook anders gewild.!!!!!!!!


Heeft u zelf ook een reactie die u graag wat nadrukkelijker geplaatst ziet worden? Mail ons dan op info@wijzijnverbijsterd.nl

1 opmerking:

  1. het is toch niet te geloven dat dit maar gewoon te gebeuren staat.
    tranen in je ogen; de ouders worden ook nog gepakt na de kinderen en de scholen.

    BeantwoordenVerwijderen