woensdag 29 februari 2012

Roeptoeteren in chocoladeletters (2)

U hoeft maar een paar berichten naar beneden te scrollen of u leest de bijdrage van CHE waarin hij laat weten (ik zeg het voorzichtig) dat hij het met de stellingname van de Telegraaf, en dan met name van dhr. Harrie nijen twilhaar niet eens is.

We hebben de neiging om ook de lezers van de Telegraaf in dezelfde hoek te zetten. Hierbij bied ik daarvoor mijn nederige excuses aan.
Een dag later werd door de Telegraaf de mogelijkheid geboden om te reageren en de reacties doorlezend was ik positief verrast. Natuurlijk staat er regelmatig een ongenuanceerde, niet door enige kennis gehinderde reactie tussen, maar heel veel reacties snijden hout.

Daarom een kleine bloemlezing.






2 opmerkingen:

  1. Tip. Ik heb net 088-5010 gebeld als ouder. Om te melden dat ik volledig achter de staking sta. Als nu meer van ons dat doen, vormen we een goed tegenwicht tegen de nieuwste publicatie van T. Elias.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nul achthonderd vijftig tien dus. Er viel een cijfer weg. Hopelijk komt ie nu wel goed door....

    BeantwoordenVerwijderen