maandag 6 februari 2012

BREAKING: 6 MAART STAKING TEGEN BEZUINIGINGEN

Zojuist is bekend gemaakt dat de Algemene Onderwijsbond, CNV Onderwijs, Abvakabo FNV, FvOv en de Algemene Vereniging Schoolleiders besloten hebben tot een landelijke stakingsdag op 6 maart aanstaande tegen de plannen van minister van Bijsterveldt, die met haar bezuinigingen het speciaal onderwijs kapot maakt en het reguliere onderwijs zwaar onder druk zet.

Lees hier het bericht op de site van de AOb en hier op de site van CNV Onderwijs.

Wij gaan er van uit dat ook op de sites van de andere organisaties deze informatie terug te vinden zal zijn en binnenkort ook de reacties van de werkgeversorganisaties online zullen verschijnen.
Wij houden u op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. Is die staking ook voor leerlingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. E. van Overbeek11 maart 2012 om 20:41

    Ook ik, docent uit het Praktijkonderwijs (VO voor moeilijk lerende kinderen), heb gestaakt en snap niet hoe dit kabinet zo blind en doof is voor wat er gebeurt. Prestatiebeloning wil ik niet, ik wil gewoon mijn werk met plezier kunnen doen!
    Als de bonden weer oproepen tot actie, ben ik er weer bij. Misschien nog rigoreuzere acties?!

    E. van Overbeek

    BeantwoordenVerwijderen