zondag 20 februari 2011

Brief internetconsultatie (1)

Excellentie,

Hierbij verzoek u met klem notie te nemen van mijn noodkreet als (dood gewone) Schoolmaatschappelijk Werker uit het cluster 4 -onderwijs. Ik kan niet anders dan u zeer ernstig waarschuwen voor de zeer ernstige gevolgen die dreigen door uw bezuiniging in combinatie met andere bezuinigingen die nu op punt van besluitvorming dan wel op punt van uitvoering staan en die met name en vooral één specifieke kwetsbare groep treft. Ik wil u daarbij met klem wijzen op uw morele verantwoordelijkheid als vertegenwoordiger van mensen die niet goed voor zichzelf op kunnen komen en niet goed georganiseerd en vertegenwoordigd zijn.


Zo begint de bewogen brief van Rein Haakma aan de minister in het kader van de internetconsultatie met betrekking tot de aangekondigde bezuinigingen.

Klik hier om de gehele brief te lezen.

1 opmerking:

  1. Goede stevige brief. Ik heb zelf ook gereageerd via de internetconsultatie van de overheid, maar ik durf zeer te betwijfelen of er überhaupt naar word gekeken....D

    BeantwoordenVerwijderen